Ústí nad Labem – Na novou elektronickou úřední desku narazí obyvatelé krajské metropole mířící na ústecký magistrát. Důvodem jejího vybudování byl počet dokumentů, které musí úředníci ročně zveřejňovat. Ty často visely na stojanech uvnitř vestibulu úřadu, kam se běžný občan mimo úřední hodiny nedostal.
Snadno a přehledně se zobrazí po několika klicích na elektronické úřední desce požadovaná informace. Na snímku Lenka Rosáková z kanceláře primátorky. Foto: Petr Sochůrek
Lenka Rosáková z kanceláře primátorky uvedla, že elektronická úřední deska je vybavena dotykovým displejem, takže se každý Ústečan snadno pomocí prstu prokliká na dokument, který potřebuje shlédnout. „Kromě dokumentů vydaných magistrátními úředníky, elektronická úřední deska nabízí dokumenty vydané ústeckými městskými obvody," dodala Lenka Rosáková.
Jak se mohl redaktor on-line deníku E – Ústí.cz přesvědčit na vlastní oči, pouhými několika doteky se na obrazovce zobrazila informace o poruše na vodovodním řádu v Neštěmicích.