Pracovní skupiny Strategie rozvoje města mají za sebou svá druhá setkání
Zdroj: www.usti-nad-labem.cz
Ústí nad Labem

Ústí nad Labem - Svá druhá setkání mají za sebou pracovní skupiny, které připravují podklady v rámci zpracování nové Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období 2021-2030.

Jednání pracovní skupiny „Image města jako metropole regionu“ se uskutečnilo 18. září. V následujícím týdnu se uskutečnily dvě pracovní skupiny, a to „Udržitelná mobilita“ a „Prosperita města“. Setkání pracovní skupiny „Kvalita života a soudržnost jeho obyvatel“ zakončilo druhá setkání na začátku října.

Celkově se všech čtyř pracovních skupin zúčastnilo 70 osob z řad zástupců města, politiků, zástupců soukromých i veřejných institucí, odborníků z různých oblastí a veřejnosti. Tato jednání se členy pracovních skupin trvala okolo 2 až 3 hodin. Na setkáních probíhala nejdříve diskuze k závěrům z prvních pracovních skupin a poté se každá pracovní skupina zaměřila na určité téma, které bylo primárně diskutováno. Ve skupině Image města se diskutovalo o mediálním obraze, partnerství a mezinárodní spolupráci, v Kvalitě života o sociální soudržnosti, zdravotnictví, sociální politice a bydlení ve městě, v Prosperitě města o školství, vzdělávání a univerzitě a v Udržitelné mobilitě o alternativních formách dopravy a moderních SMART řešeních.

Poslední setkání těchto pracovních skupin jsou naplánována na listopad. Po těchto jednáních se 4. 12. 2019 uskuteční projednání s veřejností. Více informací o nové strategii je na webu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem 2015-2020 v sekci STRATEGIE 2021-2030. odkaz: http://www.strategie-usti.cz/strategie-2021-2030.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru