Ústecký kraj - Na telefonní centrum Severočeských vodovodů a kanalizací (SČVK)se obrací čím dál více lidí, které navštívili dealeři filtrů a dávali jim informace o nekvalitní pitné vodě z kohoutku. Společnost upozorňuje, že obchodníci mnohdy podávají informace, které jsou lživé a zavádějící.

Mluvčí SČVK Iveta Kardianová uvedla, že do zákaznického centra volala paní z Ústí nad Labem, kterou navštívili obchodníci s filtry, ale představili se jako pracovníci vodáren odebírající vzorky vody. „Po odběru vody z kohoutku trvali na tom, že paní musí podepsat dokument o odběru vody, aby se mohl udělat rozbor. Po odchodu pracovníků paní zjistila, že podepsala kupní smlouvu na filtr," varovala mluvčí.

Ilustrační foto. Petr Sochůrek
Zároveň upozornila, že Severočeské vodovody a kanalizace dodávají do vodovodních řádů kvalitní pitnou vodu. „Kontrolu dodávané pitné vody provádíme pravidelně podle programu, který schvaluje Krajská hygienická stanice. Vzhledem k nárůstu telefonátů podvedených zákazníků apelujeme tímto na všechny obyvatele Ústeckého kraje, aby byli obezřetní a informace o kvalitě pitné vody si zjistili přímo u nás na telefonním čísle 840111111," dodala Iveta Kardianová.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru