Ústecký kraj - Na telefonní centrum Severočeských vodovodů a kanalizací (SČVK)se obrací čím dál více lidí, které navštívili dealeři filtrů a dávali jim informace o nekvalitní pitné vodě z kohoutku. Společnost upozorňuje, že obchodníci mnohdy podávají informace, které jsou lživé a zavádějící.
Mluvčí SČVK Iveta Kardianová uvedla, že do zákaznického centra volala paní z Ústí nad Labem, kterou navštívili obchodníci s filtry, ale představili se jako pracovníci vodáren odebírající vzorky vody. „Po odběru vody z kohoutku trvali na tom, že paní musí podepsat dokument o odběru vody, aby se mohl udělat rozbor. Po odchodu pracovníků paní zjistila, že podepsala kupní smlouvu na filtr," varovala mluvčí.
Zároveň upozornila, že Severočeské vodovody a kanalizace dodávají do vodovodních řádů kvalitní pitnou vodu. „Kontrolu dodávané pitné vody provádíme pravidelně podle programu, který schvaluje Krajská hygienická stanice. Vzhledem k nárůstu telefonátů podvedených zákazníků apelujeme tímto na všechny obyvatele Ústeckého kraje, aby byli obezřetní a informace o kvalitě pitné vody si zjistili přímo u nás na telefonním čísle 840111111," dodala Iveta Kardianová.