Ústí nad Labem – Na novou elektronickou úřední desku narazí obyvatelé krajské metropole mířící na ústecký magistrát. Důvodem jejího vybudování byl počet dokumentů, které musí úředníci ročně zveřejňovat. Ty často visely na stojanech uvnitř vestibulu úřadu, kam se běžný občan mimo úřední hodiny nedostal.

Snadno a přehledně se zobrazí po několika klicích na elektronické úřední desce požadovaná informace. Na snímku Lenka Rosáková z kanceláře primátorky. Foto: Petr Sochůrek

Lenka Rosáková z kanceláře primátorky uvedla, že elektronická úřední deska je vybavena dotykovým displejem, takže se každý Ústečan snadno pomocí prstu prokliká na dokument, který potřebuje shlédnout. „Kromě dokumentů vydaných magistrátními úředníky, elektronická úřední deska nabízí dokumenty vydané ústeckými městskými obvody," dodala Lenka Rosáková.

Jak se mohl redaktor on-line deníku E – Ústí.cz přesvědčit na vlastní oči, pouhými několika doteky se na obrazovce zobrazila informace o poruše na vodovodním řádu v Neštěmicích.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru