ADLERáci předali výtěžek své sbírky dětem
3x Foto: Petr Sochůrek
Ústí nad Labem

Ústí nad Labem - Dvěma dětem, které sami vybrali v rámci grantového projektu „ADLERáci pomáhají“, předali ve středu 6. června výtěžek sbírky zaměstnanci obou společností skupiny ADLER (ADLER Czech i ADLER International).

Šeky na částku 50 tisíc korun byly v danou chvíli jen symbolickým dárkem v rámci společného setkání s Andrejkou, Petříkem a jejich rodiči. Andrejka se totiž setkání zúčastnila již na novém vozíku, který jí pomáhá být samostatnější a méně závislou na svém okolí. Rodičům Petříka, který bojuje s nemocí motýlích křídel, pomáhá už dnes vybraná částka k financování obvazového materiálu na téměř půl roku.

Na základě podpory Petříka reagovala na akci také společnost DEBRA, jejíž patronkou je herečka Jitka Čvančarová, a ředitelka organizace Lucie Marková zaslala všem našim dárcům děkovný dopis.

Grantový projekt s názvem „ADLERáci pomáhají“ vyhlásila skupina ADLER u příležitosti mezinárodního svátku dárcovství Giving Tuesday v závěru loňského roku. Průběh a realizace projektu spočíval v maximálním zapojení zaměstnanců a následně i samotné skupiny ADLER. Každý ze zaměstnanců mohl do projektu podáním vyplněného formuláře nominovat někoho, kdo potřebuje pomoc v sociální, zdravotní, charitativní či rozvojové oblasti. Elektronickým hlasováním nominovali pracovníci své favority do druhého kola grantu, v němž komise rozhodla o přímé účasti dvou z nich v závěrečné fázi projektu. Zaměstnanci jim poté mohli finančně přispívat dle svého uvážení libovolnou částkou. Díky jejich štědrosti vynesla sbírka téměř 20 tisíc korun, přičemž vedení společností rozhodlo o dorovnání částky pro každé dítě na konečných 50 tisíc korun.

„Skupina ADLER jde ve své strategii společenské odpovědnosti směrem pomoci těm, kterým krutá rána osudu postavila do cesty vážné překážky, a právě proto jsme se rozhodli vyhlásit tento zajímavý grantový projekt. Největší výhodu projektu „ADLERáci pomáhají“ spatřuji v tom, že nominace příjemců i rozhodnutí, koho a v jaké míře podpořit, je plně v rukou našich zaměstnanců,“ říká ředitel ADLER International Jan Korol.

Společnost ADLER Czech, a.s. se sídlem v Ústí nad Labem je lídrem na trhu značkového reklamního textilu v České republice a patří mezi přední dodavatele v Evropě, od loňského roku, kdy uvedla na trh značku Rimeck, se řadí také mezi evropské dodavatele pracovních oděvů. Společnost nabízí téměř 300 různých produktů. Charakter obchodního modelu firmy je striktní B2B byznys založený na e-shopu, dostatečných skladových zásobách, rychlé logistice a dokonalých zákaznických službách. Jako přední hráč v daném sortimentu se značkami Malfini, Malfini Premium a Piccolio, který doplňují pracovní oděvy Rimeck a bezpečnostní obuv společnosti Bata Industrials, působí firma v 19 evropských zemích. Spolu se sesterskou organizací ADLER International, a.s. poskytující servis například v informačních technologiích, personální oblasti či správě majetku, má v současné době na 250 zaměstnanců, loňský čistý obrat firmy ADLER Czech dosáhl 997 milionů korun. Moderní, plně automatizovaný sklad v Ostravě disponuje denní kapacitou více než dvacet pět milionů kusů reklamního textilu. Dodávky na klíčové trhy do okolních států jsou realizovány do 24 hodin. Všechny produkty společnosti ADLER podléhají přísným zkušebním testům a nesou světově uznávanou pečeť kvality Oeko-Tex Standard 100.

0606 adler3

0606 adler2

 

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru