Teplice – Obchodní centrum Olympia Teplice, které je součástí skupiny CPI Property Group, do svých řad vítá nové nájemce. Na nákupy je nyní možné vyrazit do znovu otevřené prodejny Reserved, v současnosti největší v regionu. Vůbec poprvé je také možné navštívit značky jako jsou S. Oliver, Sinsay nebo RockPoint. Teplické nákupní centrum tak potvrzuje pozici lídra v regionu.
Celková plocha nově otevřených obchodů v Olympii dosahuje téměř 4 tisíc metrů čtverečních, což odpovídá velikosti bezmála tří ledových ploch teplického zimního stadionu. „Naším cílem je nabídnout zákazníkům exkluzivní značky a skvělé zážitky při nakupování. Věříme, že s otevřením zcela nových a jedinečných prodejen renomovaných módních značek S.Oliver a Sinsay, které do regionu přicházejí vůbec poprvé, si v Olympii vybere i ten nejnáročnější návštěvník,“ uvádí Tomáš Svoboda, asset manager v CPI Property Group.
K tomu má přispět i zvětšení oblíbených obchodů, jako je Reserved a House. „Toho nejzásadnějšího zvětšení se dočkala prodejna Reserved, která je nyní s plochou téměř 2 tisíce m2 vůbec největší v celém kraji,“ upřesňuje Tomáš Svoboda. Nově a exkluzivně otevírá svůj obchod i specializovaná prodejna sportovního oblečení RockPoint. Svou adresu změnila také oblíbená značka Tescoma nebo obchod TOPSHOP. Celkem nyní Olympia Teplice nabízí více než 75 obchodů na prodejní ploše dosahující bezmála 30 tisíc metrů čtverečních.
V teplické Olympii zároveň již od minulého roku probíhá revitalizace, která si klade za cíl zpříjemnit zákazníkům nakupování a přinášet do Ústeckého kraje nové trendy. „Probíhající práce postupují dle plánu. Uplynulý rok jsme se zaměřovali na vytvoření a obsazení volných prostor. Letošní rok budeme pokračovat rekonstrukcí pasáží, vytvořením odpočinkových zón a vybudováním zcela nové jídelní části,“ říká Tomáš Svoboda a dodává: „Celkem si náklady na rekonstrukci vyžádají půl miliardy. Dokončeno bychom chtěli mít v první polovině roku 2020.“
Významný podíl na modernizaci centra mají také nájemci, kteří své obchodní jednotky uzpůsobují nejnovějším požadavkům na design. Například stálice v oblasti elegantní módy Blažek provedla významnou úpravu prodejny odrážející nejnovější standardy společnosti. Dále své obchody upravily New Yorker, Fortuna nebo Geco.
„Těší nás, že se naše snaha vyplácí a značky s námi chtějí spolupracovat a mít prodejny právě v našem obchodním centru. Chceme, aby teplická Olympia nadále udávala směr a trendy pro celý region,“ doplňuje Petr Žahour, ředitel pronájmů obchodních center v CPI Property Group. Skupina vlastní v České republice 15 obchodních center. Kromě rekonstrukcí směřuje investice i do rozvoje prodejců prostřednictvím programu CPI Akademie Retail. Ten si klade za cíl vzdělávat v oblasti psychologie prodeje, rozvíjet prodejní dovednosti a sdílet aktuální trendy na trhu, a tím také zlepšovat kvalitu zákaznického servisu.