Teplice – Realitní skupina CPI Property Group (dále CPI PG) se pouští do kompletní modernizace teplického obchodního centra Olympia. Práce, které započaly již na počátku března, v první fázi přinesou obyvatelům nejmodernější koncept hypermarketu Albert, jenž i po dobu rekonstrukce bude otevřený a jehož finální podobu zákazníci spatří v letních měsících tohoto roku.
Další etapy modernizace centra, které bylo postaveno v roce 2000 a za svou historii bylo čtyřikrát rozšířeno, počítají s výstavbou nového food courtu, modernizací pasáže a také venkovní fasády. Celkovou investici odhaduje CPI PG na půl miliardy korun, rekonstrukce by měla být dokončena v druhé polovině roku 2019.
Práce, jež budou probíhat takřka výhradně v nočních hodinách mimo otevírací dobu obchodů, se v následujících měsících dotknou všech částí centra. Zákazníci se mohou těšit na nové toalety, novou fasádu, moderní relaxační zóny, nový food court a díky zmenšení plochy hypermarketu a přestěhování domu nábytku Asko otevřou v centru také nové obchody. „Díky rekonstrukci dojde v teplické Olympii nejenom k rozšíření počtu prodejních jednotek, ale také současní nájemci představí nejnovější koncepty svých prodejen. Již dnes je velmi pravděpodobné, že do Teplic přivedeme pobočku významného obchodního řetězce, jehož prodejna bude vůbec první v Ústeckém kraji. Výsledkem celé modernizace bude upevnění pozice předního obchodního centra v regionu,“ říká k rekonstrukci Tomáš Svoboda, asset manager CPI PG.
Velký dětský svět a přestěhování prodejny Asko
V návaznosti na to, že Asko na pozemku sousedícím s obchodním centrem staví novou prodejnu, vznikne v Olympii Teplice rozsáhlý zábavní park pro děti, který svým konceptem nemá v České republice obdoby. Dětský svět nabídne rodičům příležitost po dobu nákupů zabavit ratolesti, uspořádat dětské oslavy či aktivně trávit čas s dětmi. Součástí tohoto dětského světa, jenž se bude prostírat na více než dvou a půl tisících metrech čtverečních, bude také kvalitní restaurace, která bude zákazníkům přístupná také z modernizovaného food courtu. „Obchodní centra dnes již nemohou stát pouze na obchodech. Zákazníci v nich hledají vyžití pro celou rodinu. V CPI PG chceme být lídrem v zavádění nových trendů do svých center. Reagujeme na potřeby a očekávání svých návštěvníků a světové trendy v gastronomii i provozu obchodních center, která jednoznačně směřují k rozšiřování nabídky jedinečných druhů značek i stylů stravování a posilování segmentu zábavy,“ doplňuje Petr Brabec, Head of asset management shopping centres CPI PG.