Most - Prodejci a partneři automobilové značky Hyundai se sjeli na konci června do Mostu. Pro svoji dealerskou konferenci zvolili areál mosteckého Autodromu, kde nejen společně jednali a diskutovali, ale také testovali auta této značky v různých situacích.
Mostecký závodní okruh však nebyl hlavním lákadlem pro svolání Dealer´s Conference Hyundai, jak prozradil Vladimír Vošický, generální ředitel Hyundai Motor Czech: „Nejsme tady kvůli Autodromu, ale protože Most a mostecký region patří k těm nejlepším v České republice, kde jsou vozy Hyundai nejvíce vidět. Možnost využít závodní okruh byl příjemným bonusem navíc, tak jsme spojili příjemné s ještě příjemnějším a uskutečnili jsme konferenci všech partnerů České republiky právě v Mostě.“
Všichni pozvaní mohli vozy testovat v plném zatížení pod dohledem zkušených instruktorů a na polygonu zjistit, jak se chovají v různých krizových situacích, off-road, handling, hill, aquaplaning či swinging board. Vozy uspěly ve všech situacích na výbornou.
Mezi testovanými vozy byla i novinka konce loňského roku, Hyundai i30N, auto pro milovníky sportovní jízdy. Dealeři a partneři měli možnost otestovat v závodním prostředí tento model i30N, který právě do takového prostředí patří. Třešinkou na dortu pro všechny přítomné byla možnost svezení se se zkušeným závodním jezdcem, a vychutnat si vlastnosti aut na maximum, jak na polygonu, tak na závodním okruhu autodromu.
„I30N předvedl jízdní vlastnosti, které jsou dány tomu písmenku N. N je taková naše sportovní divize, která je relativně mladá, nicméně už tím prvním počinem, což je i30N, ukazuje, že se nemusí vůbec stydět mezi zavedenými sportovními značkami a chtěli jsme ho vyzkoušet tady, protože je to skvěle udělané auto pro všechny, kteří z něj umí dostat maximum. A to se tady dneska podařilo,“ dodal Vladimír Vošický.
Pod Hněvínem byly v úterý k vidění dokonce i čtyři horké novinky této značky, které si budou moci první zákazníci takzvaně osahat až v září letošního roku. Nový Tucson, nový Santa Fe, nová H1 a nová i20.
„Myslím, že si naši zákazníci již zvykli, že naše modely jsou skvělé a my jsme ty naše skvělé modely ještě vylepšili, takže budou ještě skvělejší. Zákazníci jistě ocení nové prvky výbavy, takže jsme se posunuli zase o kousek dál, před veškerou naši další konkurencí, což nám vždycky dělá radost, dát zákazníkům víc, než je v tom kterém segmentu běžné. A samozřejmě i další nové vychytávky, ale ty ještě neprozradím, to si necháme jako překvapení, až ty modely v září veřejnosti představíme,“ naznačil Vladimír Vošický.
Na akci nemohl chybět Josef Solnař, majitel Autosalonu Most. Jak si generální ředitel Hyundai Motor Czech považuje spolupráci s tímto prodejcem? „Naše spolupráce trvá čtyři roky a za nás, tedy co se Hyundai týče, je skvělá, a každým rokem ji posunujeme dál a dál, takže Hyundai je na Mostecku téměř domácí značkou. Za to patří panu Solnařovi velký dík a také celému týmu Autosalonu Most. Jsme moc rádi, že je v tomto regionu tolik dobrých lidí, kteří si zaslouží nejskvělejší vůz, který se v Česku vyrábí - Hyundai.“
Jak si Josef Solnař užil jízdu se závodnicí Gabrielou Jílkovou? „Bylo to dost ostré, ale je vidět, že tato dáma má volant pěkně v ruce. Jela skvěle, zvládla bravurně ostré zatáčky i štěrk a zahřáté pneumatiky a já si jízdu opravdu vychutnal. Nebál jsem se, věřil jsem, že ví, co dělá. To Enko má limity, které mohou závodní jezdci naplno využít, oproti nám civilním jezdcům. Dnešní den byl skvělý, vyzkoušel jsem si limity všech typů, v situacích, které v normálním provozu nejsou běžné. Své emoce a zkušenosti nyní můžu předat zákazníkům našeho autosalonu.“
Vladimír Vošický nám ještě na závěr prozradil, že značka Hyundai má v záloze pár dalších novinek. Ať už pro náročné zákazníky v segmentech rodinných vozů a stále populárnějším segmentu SUV, ale i nové technologie pohonu osobních vozů, v kterých je Hyundai na špici mezi všemi ostatními konkurenty. Každopádně se podle jeho slov má český zákazník na co těšit.