Ústí nad Labem - O víkendu startuje unikátní projekt plný naděje, radosti a šance na lepší budoucnost dětí bez vlastních domovů. Modelka Veronika Kašáková při něm v průběhu tří let navštíví více než 140 dětských domovů, ve kterých bude během interaktivních seminářů s dětmi besedovat o jejich budoucnosti a všem, co je čeká. Začíná v sobotu v Ústí nad Labem.

Veronika Kašáková objede 140 dětských domovů. Foto: Nadání a dovednosti, o.p.s.

"Děti v dětských domovech mají často o skutečném životě za jejich branami jen zkreslené představy a jejich vstup do reálného života tak nemusí být vždy růžový. Po odchodu se většinou nedokáží osamostatnit a postupem času se ocitají na psychickém dně, bez domova a bez zaměstnání. Nevědí, na koho se obrátit a kdo jim je ochoten poskytnout pomocnou ruku," vysvětluje, proč bude Veronika Kašáková objíždět dětské domovy ředitelka obecně prospěšné společnosti Nadání a dovednosti. Jejím posláním je pomáhat sociálně znevýhodněným studentům a absolventům z dětských domovů a z pěstounské péče se správným výběrem studia a se vstupem na trh práce.

Za tímto účelem obecně prospěšná společnost také přichází s unikátním projektem Roadshow s Veronikou, jehož patronkou není nikdo jiný než právě Veronika Kašáková. Veřejně známá osobnost, jejíž cesta na vrchol také nebyla žádným peříčkem. I ona často vzpomíná na roky strávené v dětském domově a nejistotách, které se jí zmocnily po jeho opuštění. Proto se také rozhodla veřejně promluvit a upozornit děti z dětských domovů na realitu, která je venku čeká. Vzbudit v nich zájem a touhu se připravit na odchod z dětského domova a prožít plnohodnotný život.

Kdo je Veronika Kašáková? Čtěte více zde:

[article]2826[/article]

V rámci Roadshow s Veronikou aneb Mise naděje pro děti z dětských domovů, Veronika v průběhu 3 let navštíví více než 140 domovů, ve kterých bude během interaktivních seminářů s dětmi besedovat o jejich budoucnosti a všem, co je čeká.
Posledním velkým cílem, který je celorepublikového rázu, je kvantitativní dotazníkové šetření, kdy budeme zkoumat úroveň informovanosti a znalostí v dětských domovech v krajích a republice jako takové. Takovýto výzkum v České republice ještě nemá obdoby.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru