Ústí nad Labem – Komfortnější prostory nabídne od poloviny srpna cestujícím městskou hromadnou dopravou (MHD) nové zákaznické a informační centrum ústeckého dopravního podniku v Revoluční ulici. Zákazníci se mohou těšit na klimatizované prostory, omezení hluku z ulice a lepší komunikaci mezi cestujícím a obsluhou.

Nové zákaznické a informační centrum ústeckého dopravního podniku nabídne lepší komfort zákazníkům.
Foto: Petr Sochůrek

S vybudováním nových prostor zákaznického a informačního centra v Revoluční ulici začal ústecký dopravní podnik na začátku měsíce května. Informace pro cestující po dobu rekonstrukce přesunul do Paláce ZDAR a předprodej jízdenek fungoval pouze u Hraničáře s prodlouženou pracovní dobou. V budově v Revoluční ulici zůstal zachován v 1. patře prodej jízdenek společnosti BusLine a ztráty a nálezy, ve 2. patře reklamace a placení pokut.

Jak uvedl v tiskové zprávě mluvčí ústeckého dopravního podniku Luboš Heřman, přípravy na nové zákaznické a informační centrum ústecký dopravní podnik započal již na začátku roku 2014, kdy se vypracovával stavební projekt návrhu dispozičního řešení a následně projekt pro stavební povolení. „Důležitým aspektem celé myšlenky rekonstrukce bylo zpříjemnit a zlepšit služby cestujícím městské hromadné dopravy v oblasti předprodeje a informačního centra. Proto se v základu změnily dispoziční proporce předprodeje jízdenek a informačního centra. Nový stav řešení bude mnohem komfortnější než doposavad, proto lze zjednodušeně říci, že rekonstrukce „přenesla" veškeré služby do nitra budovy," doplnil mluvčí ústeckého dopravního podniku.

Předprodej jízdenek pro cestující po otevření nových prostor již nebude probíhat venku v mrazu a v letním počasí na slunci, ale přesune se dovnitř do budovy. Další novinkou je vznik služebního vchodu pro zaměstnance dopravního podniku a nájemníky budovy tak, aby nedocházelo ke střetávání s cestující veřejnosti u přepážek.

Nové prostory jsou prosvětlené, klimatizované, dostatečně vytápěné, aby splňovaly nejpřísnější normy současných hygienických požadavků. Uvnitř budovy vznikla pro cestující menší hala, která bude vybavena informačním vyvolávacím systémem, známým například z úřadů. Čtyři multifunkční okénka zajistí dostatečný prostor pro odbavení co největšího počtu cestujících, tak aby zde nedocházelo k vytváření front.

Nové zákaznické a informační centrum ústeckého dopravního podniku nabídne lepší komfort zákazníkům.
Foto: Petr Sochůrek

Nové zákaznické a informační centrum ústeckého dopravního podniku nabídne lepší komfort zákazníkům.
Foto: Petr Sochůrek

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru