Ústí nad Labem – Rozšířit službu pro své zákazníky se od konce července rozhodla společnost Severočeské vodovody a kanalizace (SČVK). Nově zavedla linku s číslem 601 267 267 pro volající z mobilních telefonů.
Call centrum Severočeských vodovodů a kanalizací. Ilustrační foto. Zdroj: SČVK
Iveta Kardianová, mluvčí SČVK, uvedla, že mobilní linka má stejné funkce jako bílá linka 840 111 111. „Zákazníkům mobilních operátorů jsme tímto umožnili volat do vodáren bez dalších nákladů. Linka má vysokou průchodnost a i hovory z této linky jsou nahrávány stejně jako u bílé linky. Nová zákaznická linka 601 267 267 nabídne zákazníkům větší a levnější komfort," dodala Iveta Kardianová.
Zákaznická linka je v provozu "non stop" a obsluhují ji operátoři kontaktního centra. Prioritou této služby je poskytování informací zákazníkům společnosti. Jedná se především o služby spojené s dodávkou pitné vody a odváděním odpadních vod.