Ústí nad Labem – Rozšířit službu pro své zákazníky se od konce července rozhodla společnost Severočeské vodovody a kanalizace (SČVK). Nově zavedla linku s číslem 601 267 267 pro volající z mobilních telefonů.

Call centrum Severočeských vodovodů a kanalizací. Ilustrační foto. Zdroj: SČVK

Iveta Kardianová, mluvčí SČVK, uvedla, že mobilní linka má stejné funkce jako bílá linka 840 111 111. „Zákazníkům mobilních operátorů jsme tímto umožnili volat do vodáren bez dalších nákladů. Linka má vysokou průchodnost a i hovory z této linky jsou nahrávány stejně jako u bílé linky. Nová zákaznická linka 601 267 267 nabídne zákazníkům větší a levnější komfort," dodala Iveta Kardianová.

Zákaznická linka je v provozu "non stop" a obsluhují ji operátoři kontaktního centra. Prioritou této služby je poskytování informací zákazníkům společnosti. Jedná se především o služby spojené s dodávkou pitné vody a odváděním odpadních vod.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru