Jubilejní desáté kolo certifikace ocenilo tři zážitky a dva rukodělné výrobky
Držitele certifikátů „Poohří regionální produkt®“ zve Destinační agentura na své akce. Na Dni Ohře v Kadani Blanka Myslikovjanová z Postoloprt předvádí umění drátování. Foto: K. Táborská
Ústí nad Labem

Ústecký kraj - Jubilejní desáté zasedání hodnotitelské komise, která oceňuje jedinečné výrobky a zážitky z regionu podél toku řeky Ohře značkou „Poohří regionální produkt®“, rozšířilo řady certifikovaných výrobků a zážitků o novou pětici.

Do kategorie certifikovaných zážitků se nově zařadí Loutkové divadlo v Lounech, které hraje nepřetržitě od roku 1903 a jeho budova architekta Otakara Poláka na břehu Ohře oslaví v příštím roce stoleté výročí. Dlouhou tradici má také Zahradní slavnost, pořádaná Psychiatrickou léčebnou v Petrohradě vždy v červnu v areálu petrohradského zámku. Do třetice komise certifikovala Narozeniny Maxipsa Fíka, pořádané v Kadani u příležitosti Dne dětí. Kadaň totiž po zániku nedaleké obce Ahníkov, odkud slavný pohádkový hrdina Rudolfa Čechury pocházel, Fíka adoptovala.

Certifikační komisi se dostaly do rukou také originální rukodělné výrobky z Poohří. Komisaři ocenili Drátované dekorace Blanky Myslikovjanové z Postoloprt, která už v minulosti jeden z certifikátů získala za své kurzy drátování. Logo „Poohří regionální produkt®“ může nově využívat pro vybarvovací polštářky s motivem víly Ohřinky Vladimíra Razímová z Líšťan.

„Naším cílem je certifikovat a dále propagovat především nezaměnitelné výrobky z našeho regionu, proto jsme pro certifikaci z plejády výrobků paní Razímové vybrali právě ty s Ohřinkou. Rádi bychom tuto pohádkovou postavu Poohří ještě více dostali do povědomí obyvatel a návštěvníků,“ vysvětluje ředitel agentury Ing. Lukáš Pichlík. Ne všichni žadatelé proto tentokrát uspěli – klíčem k úspěchu je především regionální původ a jedinečnost.

Destinační agentura Dolní Poohří je koordinátorem této regionální značky již pět let a katalog obsahuje téměř čtyři desítky služeb, zážitků a výrobků. Úspěšní žadatelé mohou značku a logo využívat na svých produktech a propagačních materiálech. S propagací jim pomáhá také Destinační agentura Dolní Poohří.

„Držitele značky zveme na naše akce. Řada z nich se představila například na prázdninovém Dni Ohře v Kadani,“ říká ředitel. Na turistickou sezónu 2020 agentura připravuje další díl výpravného Magazínu regionálních značek Vychutnejte si Dolní Poohří.

Všechny služby, zážitky a produkty si mohou zájemci prohlédnout na webu zde: www.regionalni-znacky.cz/poohri.

 

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru