Ústí nad Labem - Linka, kterou provozuje od 1. dubna ústecká Spirála, je určena pro osobní krizové rozhovory pracovníků v souvislosti s pandemií. V průběhu hovoru budou krizoví interventi nabízet volajícím psychickou a emoční podporu a zároveň hledat možnosti osobní psychohygieny a způsoby, jak se s obtížnou mimořádnou událostí vypořádat.
Vnímána je tak zvýšená zátěž kladená v této době na pracovníky sociálních služeb a potřeba pomoci těm, kteří pomáhají. „Je to alespoň část nesmírné vděčnosti obětavým zaměstnancům, na které je v současné době naloženo obrovské množství zodpovědnosti. Mají před sebou těžké služby a mnozí i na úkor osobního života tráví v zaměstnání i vlastní volný čas nebo nastupují do dobrovolné karantény,“ uvedl náměstek primátora Tomáš Vlach.
K dispozici je i e-mail: