Město zajistilo pro pracovníky sociálních služeb mimořádnou linku pomoci
Ilustrační foto
Ústí nad Labem

Ústí nad Labem - Linka, kterou provozuje od 1. dubna ústecká Spirála, je určena pro osobní krizové rozhovory pracovníků v souvislosti s pandemií. V průběhu hovoru budou krizoví interventi nabízet volajícím psychickou a emoční podporu a zároveň hledat možnosti osobní psychohygieny a způsoby, jak se s obtížnou mimořádnou událostí vypořádat.

Vnímána je tak zvýšená zátěž kladená v této době na pracovníky sociálních služeb a potřeba pomoci těm, kteří pomáhají. „Je to alespoň část nesmírné vděčnosti obětavým zaměstnancům, na které je v současné době naloženo obrovské množství zodpovědnosti. Mají před sebou těžké služby a mnozí i na úkor osobního života tráví v zaměstnání i vlastní volný čas nebo nastupují do dobrovolné karantény,“ uvedl náměstek primátora Tomáš Vlach.

K dispozici je i e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., kde odpověď obdrží uživatel do druhého pracovního dne.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru