Mladý muž pomáhá lidem krotit účty za vodu, a kouzlí i s nápoji
Miroslav Dvořáček.
Ústí nad Labem

ČR - Tepličan Miroslav Dvořáček ví, jak zkrotit účty za vodu. Nejen v domácnostech, ale i ve firmách či všude tam, kde se pitná voda používá. Díky malému zařízení, perlátoru, jež se jednoduše nainstaluje na vodovodní kohoutek, se dá ušetřit až 70% nákladů.

Díky tomu vyvolává nadšení u svých zákazníků a sklízí chválu. Zákazníci, kterým dříve pomohl ušetřit na energiích, ho nazvali kouzelníkem a tázali se, proč s tím nepřišel dřív.

K výrobě perlátorů se dostal díky podnikání v energiích

Ve východním Slovensku vyrábí úsporné perlátory Eco Water Saving na vodovodní baterie, které nabízí na tamním i českém trhu. Na tuto myšlenku ho však přivedl jeho předchozí byznys. „Na Slovensku ještě před pár lety neexistoval volný trh s energiemi a lidé si nemohli vybírat a měnit dodavatele jako jsme zvyklí u nás. Když se trh otevřel, sbalil jsem se a odjel tam, jak se říká na blint. Založil jsem firmu a jako obchodní zástupce jsem nabízel výhodnější tarify dodavatelů plynu a elektřiny. Jednou mi jedna z mých zákaznic povídá. To je hezké, pane Dvořáčku, že máme díky vám levnější plyn a elektřinu. Jenže my máme největší výdaje za vodu a tu nám nikdo levněji nedá,“ vzpomíná Dvořáček na prvotní impulz ke změně podnikání.

Pátral, jak svým klientům přinést úsporu i za vodu

Otázka, jak ušetřit za vodu mu nedala spát, a pátral, jaké jsou možnosti. „Našel jsem si na internetu perlátory, nakoupil jsem je, a začal je svým zákazníkům nabízet. Sotva jsem ale pokryl náklady. Prostudoval jsem si, jak vypadají polské, čínské i z Istambulu a odjel jsem do zahraničí naučit se je vyrábět. Pak jsem se pustil do jejich výroby, ovšem v mnohem lepší kvalitě. Vyrábíme je ve východním Slovensku, kde jsme si zaregistrovali i několik patentů pod značkou Eco Water Saving,“ popisuje svůj podnikatelský příběh.

2202water2

„Vždy jsem se svými zákazníky navazoval přátelské vztahy a jednal s nimi férově. Pokud jsem zjistil, že jim nedokážu přinést očekávané úspory, rovnou jsem to řekl a nesnažil se za každou cenu uzavřít obchod. To byl také jeden z důvodů, proč jsem přestal obchodovat s dodavatelstvím energií. Do oboru naskočilo plno lidí, kteří šli jen za svým ziskem bez ohledu na klienty. Já si stojím za tím, že férové jednání se vždy v budoucnu vyplatí,“ prozrazuje svůj recept na úspěch. A právě jeho spokojení původní klienti byli první, komu nabízel úsporné perlátory na vodu se svojí společností Flex Smile s. r. o. a ti jej doporučovali dál.

Minulost měl pestrou, byl i klukem z billboardu se sekačkou

Při schůzkách se občas dostává do humorných situací. Při prvním setkání na Dvořáčka občas lidé koukají, a pak říkají, že ho znají. Že to je ten kluk z billboardu na sekačky. Pak je také skupina lidí, která si Dvořáčka zafixovala jako šikovného barmana z velkých show. Všechno je to pravda. „Chodil jsem na hotelovku v Teplicích, a protože jsem potřeboval peníze, dělal jsem různě po brigádách. Zahrál jsem si i v reklamě pro pivo DESPERADO, což byla pro mě velká zkušenost. Byl jsem i fotbalistou v FK Teplice, a tam si mě vyhlédla agentura Elite Model. Začal jsem tedy fotit různé reklamy a kampaně a některé reklamní billboardy, třeba ty na sekačky visí ještě pořád,“ vzpomíná na svá studentská léta. I v této době sbíral cenné zkušenosti. „Zpočátku jsem kýval na všechno. Nezajímal jsem se, o co jde. Až po natáčení jsem třeba zjistil, že šlo o reklamu na dámské tampony. Nebo jsem fotil foto story do časopisu Květy, aniž bych se zajímal, o co půjde. A pak mi volala zděšená mamka, že za ní přiběhla sousedka, že okrádám a mlátím důchodkyně. Že mě u toho vyfotili a je to v novinách. To se těžko starší generaci vysvětlovalo,“ směje se Dvořáček.

Přišla i zahraniční zkušenost

Jeho modelingová kariéra skončila náhle. Obarvil si vlasy na blond, což znamenalo vyhazov a ještě musel zaplatit pokutu za porušení smlouvy. „Potřeboval jsem ale peníze, tak jsem začal dělat za barem v tehdejším baru Kůlna, kde jsem se naučil míchat drinky. A pak mě v jednadvaceti napadlo, že odjedu do Španělska. Že budu za barem dělat tam,“ vypráví Dvořáček. Do Španělska odjel dle svých slov jako „nemachrovaný“ mladík. Jenže přijel před sezónou a nikdo ho zaměstnat nechtěl. „Tak jsem se tam přihlásil na pracák, naučil se rychle katalánsky a jako první úřadem zprostředkovanou práci jsem natíral lodě,“ popisuje svou španělskou životní pouť. Do baru se nakonec přece jen dostal, následovala ale další ledová sprcha.

„Vysmáli se mi, že to co dělám, je úplně špatně. Naštěstí mám ale talent na okoukávání a brzy jsem se to naučil dělat správně. Všimli si toho a odveleli mě do Alicante, kde jsem se mohl učit od barmanských kolegů,“ pochvaluje si mladý muž. Oblíbil si nejen kouzlení s nápoji, ale i molekulární gastronomii. Do Čech se už vracel s jasným názorem, že alkoholický koktejl není ovocný pohár, ale je důležitá jednoduchost ve spojení s kvalitními surovinami.

Po návratu se pak jeho život rozdvojil, začal pracovat u svého letitého kamaráda, který patří mezi špičkové barmany a vlastní společnost Barman.cz. Stal se ambasadorem této společnosti pro Českou a Slovenskou republiku. Naposledy svým uměním okouzlil s kolegy publikum při oslavách 25. výroční televize Nova.

I Češi chtějí spořit vodu

Také v Česku má se svými produkty na úsporu vody velký úspěch. Nenabízí jen perlátory na vodovodní kohoutky, ale třeba i sprchový regulátor, omezovač průtoku vody ve sprchách, či spořič vody ve WC splachovačích Flush saver.

Pomáhá ušetřit na vodném, stočném a na energiích za ohřev teplé vody při každodenním používání bez ztráty komfortu. Produkty firmy Eco Water Saving mají atesty na styk s pitnou vodou, jsou odolné proti vodnímu kameni, jsou anti-vápenaté a díky malé pojistce se nedají odcizit, což ocení zejména firmy či podniky. Samozřejmostí je pak i zcela bezplatný zákaznický servis. Tedy prvotní měření vody, poté montáž a pak servis po celou dobu záruky, tedy po dobu pěti let.

Další budoucnost vidí i v Chorvatsku

Miroslav Dvořáček už ale vyhlíží svoji další budoucnost, jíž bude zřejmě expanze i na chorvatský trh. „Jestliže si lidé v Čechách stěžují na drahou vodu, tak v Chorvatsku je to mnohem, mnohem horší. Platí zhruba 250 korun za kubík a přitom vůbec neumí s vodou šetřit, to bych rád změnil,“ předznamenává Dvořáček, jaká ho čeká další podnikatelská výzva.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru