ADLER na stupních vítězů v Ocenění českých lídrů
Statutární ředitel firmy Radek Veselý (vlevo). Zdroj foto: ADLER Czech
Ústí nad Labem

Nové Skorotice - Ústecký výrobce reklamního textilu ADLER Czech získal další uznání za své hospodářské výsledky. Cenu za druhé místo v rámci Ústeckého kraje si z finále Ocenění českých lídrů, které proběhlo v Praze, odnesl statutární ředitel firmy Radek Veselý.

„Cena, kterou jsem v zastoupení společnosti ADLER Czech převzal, je především oceněním každodenní práce našich zaměstnanců,“ dodává k aktuálnímu úspěchu Radek Veselý. Jen za posledních pět po sobě jdoucích let dosahuje nárůst obratu firmy každoročně téměř 30 procent. Za rok 2018 překročil poprvé v historii miliardovou hranici ve výši 1,163 miliardy korun.

Do letošního finále Ocenění českých lídrů se dostalo 89 firem s nejlepšími ekonomickými výsledky. Ty byly vybrány z 1307 společností, které vyhověly kritériím soutěže. O jejich výběr se postaral odborný garant soutěže společnost CRIF – Czech Credit Bureau. Celkem 43 % z nich tvoří rodinné firmy, 63 % pak působí prostřednictvím svých produktů a služeb v zahraničí.

Projekt Ocenění českých lídrů hodnotí největší ryze české společnosti, zástupce úspěšných a transparentních firem, které mají roční obrat převyšující 200 milionů korun a alespoň 50 zaměstnanců. Ocenění se udělují v rámci všech krajů České republiky. Vítězové soutěže jsou nominováni a vybíráni na základě hodnocení, ratingu a scoringu, které garantuje výše zmiňovaná mezinárodní společnost CRIF – Czech Credit Bureau. První příčka v Ústeckém kraji náleží výrobci betonových výrobků CS-BETON. Třetí příčka patří výrobci kancelářských potřeb a potravinářských obalů z kartonu HIT OFFICE.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru