„Společně na cestě vpřed“: Benzina ORLEN spustila novou reklamní kampaň
Foto: Benzina
Ústí nad Labem

ČR - Síť čerpacích stanic Benzina ORLEN spustila novou marketingovou kampaň: „Společně na cestě vpřed.“ Zákazníkům v ní připomíná silné spojenectví s mateřskou skupinou ORLEN, díky kterému se neustále zdokonaluje v inovacích, kvalitě služeb a široké nabídce palivových i nepalivových produktů.

Marketingová kampaň metaforicky zdůrazňuje partnerství mezi oběma značkami prostřednictvím interakce mezi generacemi a důrazem na partnerství, které je založeno na důvěře a spolupráci. Kampaň zahrnuje televizní spoty, propagaci online, na sociálních sítích, billboardech a dalších reklamních nosičích.

„Benzina ORLEN patří do velké mezinárodní sítě s téměř třemi tisíci čerpacích stanic v pěti zemích a dlouhodobě se opírá o finanční zázemí a obchodní zkušenosti sdílené v rámci mezinárodního koncernu ORLEN. Právě díky tomuto silnému zázemí prošly typické bíločervené čerpací stanice v posledních letech mohutným rozvojem. Moderní čerpací stanice Benzina ORLEN nyní už nejsou jen nezbytnou zastávkou k doplnění paliva, ale také oblíbeným místem k odpočinku, občerstvení i obchodním schůzkám,“ vysvětlil Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina ORLEN, a doplnil: „V rámci kampaně chceme našim současným i potenciálním zákazníkům připomenout, že Benzina ORLEN je silná značka, která se neustále posouvá vpřed. To jasně potvrzuje fakt, že jsme s naším konceptem rychlého občerstvení vstoupili do segmentu tradičních kamenných prodejen, když jsme v pražském Karlíně otevřeli první obchod s rychlým občerstvením Stop Cafe. Do konce letošního roku plánujeme otevření dalších dvou obchodů v Praze a následně expanzi do dalších měst.“

Benzina ORLEN je s 420 čerpacími stanicemi lídrem českého trhu. Do rozvoje sítě a zavádění gastronomického konceptu Stop Cafe v posledních letech pravidelně investuje miliardu korun ročně. Rychlým občerstvením Stop Cafe je v současnosti vybaveno už 313 stanic, přičemž se i nadále počítá s jeho rozšiřováním. „Právě občerstvení je pro nás nejrychleji rostoucím segmentem, jehož objem prodeje od roku 2012 vzrostl o více než 300 %. Klíčová je pro nás kvalita surovin i postup přípravy pokrmů. Našim stěžejním produktem je fair trade káva namíchaná podle unikátní receptury v Belgii. Čerstvá káva je základem našeho občerstvení a nabízíme ji i na těch nejmenších stanicích. Rozsáhlou nabídku našeho rychlého občerstvení stále rozšiřujeme stejně jako doplňkové služby pro zákazníky. V loňském roce jsme proto spustili novou mobilní aplikaci Benzina s věrnostním programem, do které jsme nově přidali i možnost platby za tankování přímo u tankovacího stojanu prostřednictvím Tankarty Business. Zákazníci jistě také ocení možnost platby za veškeré potraviny a občerstvení pomocí stravenkových karet,“ prozradil Marek Zouvala.

Nadnárodní koncern ORLEN provozuje více než 2 800 čerpacích stanic v pěti zemích – v Polsku, Německu, Litvě, Česku a Slovensku. Od roku 2005 byl ORLEN majoritním akcionářem skupiny Unipetrol a v roce 2018 se stal jejím jediným vlastníkem.

Spot z reklamní kampaně Benzina ORLEN „Společně na cestě vpřed“:

https://www.youtube.com/watch?v=1Ma4c3AMj5M

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru